Saturday, January 1, 2011

Kisah Malam Pertama Dara dan Teruna

Assalamualaikum and happy greetings..! ;)

kisah bermula pada waktu slepas makan mlm yang mana pada siang harinya berakhirlah sudah kenduri perkahwinan yang menyatukan pasangan muda iaitu Talib dan Salmiah.

Mak Mentua Talib aka Mak kpd Salmiah: pergilah tidur, nak. xapa, kat sini biar mak kemaskan. kau berehatlah..
kata Mak Mentua Talib smbil tersenyum penuh dgn sifat keibuan.. ;))
Salmiah: yelah mak, mia masuk rehat dulu ye..

lalu Salmiah pun berlalu masuk ke kamar pengantin setelah mngucapkan "goodnight" kpd mak bapaknya..dia segera membersihkan dirinya, dan melengkapkan dirinya dengan spersalinan baju tidur yang bakal merentap jantung suaminya, Talib. namun ada keresahan di sebalik sesuatu yang bakal terjadi malam itu.. "apakah suamiku bakal menerima aku seadanya?"

Talib yang menonton siaran langsung bola sepak Malaysia menentang Indonesia di Stadium Gelora Bung Karno di peti televisyen bersama Bapak Mentuanya mulai merasa "sengal2" di spnjang tubuhnya..

Talib: bapak, saya masuk rehat dulu ya. harini xsempat mngaji lagi.
Bapak Mentua: iyelah nak. kau pergilah..
smbil berfikir, amboi, bertuahnya aku dpt ank menantu yang baik2..alhamdulillahhhh....

ketika Talib melangkah ke kamar pengantin, dia mulai membayangkan aksi2 "yang berkenaan" . "bertuahnya aku, dapat bini yang baik, alim.. tutup aurat.. yang penting, masih DARA.." Talib teringat bekas kekasihnya yang telah mati bunuh diri sebab dia enggan mngahwini prempuan malang itu setelah dinodainya. dia juga terkenang2 kembali kisah2 asmaranya bersama bekas teman wanitanya yang kedua, ketiga, keempat.....dan keberapa ratus lagi, sehingga xmampu diingat olehnya. memang cukup belang hidung si Talib ni, pandai pulak cari bini yang dara sesudah mengerjakan anak2 dara lain. malangnya si Mia...


sebaik terpandangkan wajah dan susuk tubuh Salmiah, hati Talib tidak mampu lagi melindungi naluri "lelakinya" yang perkasa bak si jantan yang berkokok. bergetar hatinya laksana handset yang di'silence'kan dan ditukar ke mod 'getar'. terasa kejang otot2 tubuhnya bagaikan diserang penyakit angin ahmar. ah, cantik bini aku ni, fikirnya. dia mulai membayangkan kenikmatan yang bakal diterima daripda isterinya si dara jelita itu. perlahan2 dia mngatur langkah, mendekati isterinya Mia yang indah dalam persalinan baju tidur nipis rona merah ang-ang.
Mia hanya membiarkan.


dalam dada Mia, berdegup jantung bagaikan telah berlari 100 meter dgn speed 50km sejam. hatinya mulai diserang perasaan gundah gulana, laksana kucing betina di musim mngwan. sejuk dan mggigil2 tubuh Mia apabila didekati suaminya itu. kucupan mulai siggah di wajhnya, dan Mia terkenang2kan Azman bekas kekasihnya sewaktu tubuhnya dirangkul Talib. Azman, ya, Azman ialah cinta pertama Mia. utk Azman, Mia sgguh mnyerahkan segala2nya termasuk mahkotanya yang xternilai itu. belaian Talib tidak cukup gagah utk menandingi nafas deras Azman di lehernya dahulu. Mia mulai teresak2..

Talib yang terpandangkan wajah Mia yang nak layu tak layu itu, merasa bangga kerana memperoleh gadis yang suci murni bagaikn minyak low kolestrol itu, memikirkan yang Mia merasa gugup kerana ini adalah pengalaman pertamanya. Talib memujuk, "xapa, abg pun 1st time juga..kita belajarlah pelan2..jgn laa nangis2..ye syg?" walhal mlm itu ialah malam yang ke berapa ratus kali utk Talib dan ke berapa belas kali utk Mia.

pasangan pengantin baru itu melayari malam pertama mereka dgn penuh..er.."ketidakberterusterangan".. walau sudah berapa kali mereka melakukannya, yang pasti malam itu, malam pertama antra mereka.....

"lelaki yang baik utk perempuan yang baik dan begitulah sebaliknya"

ada jee kes2 suami baik tp dapat bini digrudi backhoe, tapi kes itu akan kita borakkan kemudian..


* aku masih dara. ;D

4 comments: